Sťažnosti
V záujme skorého vybavenie sťažností súvisiacich s osobnou dopravou (cestovné lístky, zľavy, podmienky prepravy, meškania vlakov, možnosti cestovania, vlakový personál, vozne, redukcia vlakov osobnej dopravy...) odporúčame podávať ich priamo dopravcom.
Odkaz na podávanie sťažností národného dopravcu ZSSK: Zákaznícke podania
Poskytnutie informácií dotknutým osobám v momente získavania osobných údajov:
Spracovateľská činnosť: Riešenie podnetov
Prevádzkovateľ: Železnice Slovenskej republiky, Klemensova 8 , Bratislava 813 61, IČO: 31364501
Účel spracúvania osobných údajov: Osobné údaje sú spracúvané za účelom zabezpečenia činnosti súvisiacich s prijímaním, evidovaním, prešetrovaním a vybavovaním sťažností fyzických osôb.
Právny základ:
Osobné údaje sa spracúvajú na základe oprávneného záujmu ŽSR, a to na zabezpečenie skvalitňovania služieb poskytovaných ŽSR. Spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné pre plnenie oprávneného záujmu prevádzkovateľa. V prípade anonymného zadania sťažnosti, bude sťažnosť prešetrená a v prípade jej opodstatnenosti budú prijate primerane nápravné opatrenia, dotknutá osoba však nebude o týchto skutočnostiach vyrozumená.
Bližšie informácie nájdete na: www.zsr.sk/ou