Názov projektu: | Modernizácia železničnej trate Žilina – Košice, úsek trate Liptovský Mikuláš -Poprad Tatry (mimo) a Poprad Tatry (mimo) - Krompachy - projektová príprava | |||||
Poznámka | Projekt bol rozdelený na časti: A - úsek trate Liptovský Mikuláš -Poprad Tatry (mimo) B - úsek trate Poprad Tatry (mimo) - Krompachy |
|||||
Podpis EK | Podpis SR | Podpis MDPT | Podpis ŽSR | |||
Finančné memorandum č. | ||||||
Rozhodnutie EK č. | ||||||
Schvaľovací list č. | 240/M- 2006 | 30.01.2006 | 15.02.2006 | |||
Zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. | ||||||
Zmeny rozhodnutia č. | 2520/M-2007 | |||||
Dátum: | 28.09.2007 | |||||
Európske spoločenstvo | Štátny rozpočet | Vlastné zdroje | Spolu | |||
Celkové náklady podľa FM/R/ŽoNFP | A -3 881 961,01 | A - 1 293 987,00 | A -5 175 948,01 | |||
B - 4 231 309,00 | B - 1 410 436,00 | B - 5 641 745,00 | ||||
Spolu - 8 113 270,01 | Spolu - 2 704 423,00 | Spolu - 10 817 693,01 | ||||
Mena | € | € | € | |||
Názov | Zmluvná cena | Popis zmluvy | Dátum podpisu zmluvy | |||
Zmluvní partneri / Popis zmluvy (projektová dokumentácia ) | Renimg Consult a.s. (čast A) | 20 906 979,35 | projektové práce | 09.05.2006 | ||
Prodex spol.s r.o. (časť B) | 21 310 329,95 | projektové práce | 06.05.2006 | |||
Predpokladaný začiatok realizácie projektu: | ||||||
Začiatok realizácie projektu: | 26.07.2006 | |||||
Predpokladané ukončenie projektu: | 31.08.2010 | |||||
Ukončenie projektu: | ||||||
Popis projektu a jeho prínosy: | ||||||
Projekt rieši spracovanie projektovej dokumentácie na úrovni dokumentácie územného rozhodnutia , dokumentácie stavebného povolenia, dokumentácie realizácie stavby, dokumentácie výberu zhotoviteľa a vykonanie autorského dozoru na modernizáciu zabezpečovacieho a oznamovacieho zariadenia, modernizáciu konštrukcie železničnej trate, trakčného vedenia a elektrických inštalácií, výstavbu nástupíšť, výstavbu a rekonštrukciu železničných mostov, priepustov, podchodov ako i ďalšiu modernizáciu, s cieľom zvýšiť spoľahlivosť a bezpečnosť železničnej infraštruktúry, skrátiť cestovné časy, zvýšiť rýchlosť, úroveň pohodlia a príťažlivosť železníc, splniť požiadavky súčinnosti a súladu s medzinárodnými štandardmi a dosiahnutie parametrov stanovených medzinárodnými dohodami AGC a AGTC. | ||||||
Stav realizácie (konečný) | ||||||
Projekt je ukončený. | ||||||
Finančné plnenie (konečné) | ||||||
Európske spoločenstvo | Štátny rozpočet | Vlastné zdroje (predfinancovanie 5%) |
Úver | Vlastné zdroje | Spolu | |
8 107 382,71 | 2 702 460,90 | 10 809 843,61 | ||||
Mena | € | € | € |