Vozové hospodárstvo - vozne osobné, nákladné
Album vydalo ministerstvo dopravy.
Výsypné vagóny
F 2640 – Dvojnápravový výsypný vagón typu St pre prepravu uhlia. Oceľová zvarená konštrukcia, zariadenie pre výsyp materiálu z vonkajšej strany koľaje.
Dĺžka vagóna 9 790 mm. Rozvor vagóna 6 000 mm. Vlastná váha vagóna 11 100 kg. Ložná váha vagóna 28 000 kg. Rok výroby 1952
F 2641 – Štvornápravové výsypné vagón typu Sa s obsluhovacími plošinami pre prepravu štrku. Oceľová zvarená konštrukcia, zariadenie pre výsyp materiálu z vonkajšej i vnútornej strany koľaje.
Dĺžka vagóna 12 940 mm. Vzdialenosť otoč. čapov 7 000 mm. Vlastná váha vagóna 20 020 kg. Ložná váha vagóna 48 000 kg. Rok výroby 1949
F 2642 – Štvornápravový výsypný vagón typu Sa s brzdárskou búdkou a obsluhovacou plošinou pre prepravu štrku. Oceľová zvarená konštrukcia, zariadenie pre výsyp materiálu z vonkajšej i vnútornej strany koľaje.
Dĺžka vagóna 12 940 mm. Vzdialenosť otoč. čapov 7 000 mm. Vlastná váha vagóna 23 600 kg. Ložná váha vagóna 56 000 kg. Rok výroby 1950
F 2643 – Štvornápravový výsypný vagón typu Sav s brzdárskou búdkou a obsluhovacou plošinou pre prepravu rudy a vápenca. Oceľová zvarená konštrukcia, zariadenie pre výsyp materiálu z vonkajšej strany koľaje.
Dĺžka vagóna 13 440 mm. Vzdialenosť otoč. čapov 8 600 mm. Vlastná váha vagóna 23 600 kg. Ložná váha vagóna 57 000 kg. Rok výroby 1953
F 2644 – Štvornápravový špeciálny výklopný vagón typu Sa pre prepravu hutníckych odliatkov. Oceľová zvarená konštrukcia, zariadenie pre naklápanie hutníckych odliatkov. Používa sa v hutách.
Dĺžka vagóna 9 300 mm. Vzdialenosť otoč. čapov 5 000 mm. Vlastná váha vagóna 42 000 kg. Ložná váha vagóna 30 000 kg. Rok výroby 1951
F 2645 – Štvornápravový výklopný vagón pre prepravu hliny a kameňa. Používa sa v doloch. Vyprázdňovacie zariadenie na vyklápanie na jednu stranu mimo koľaje, ovládané pneumaticky, núdzovo ručne. Oceľová nitovaná konštrukcia spodku, zvarená skriňa s na nitovanými plechovými výplňami.
Dĺžka vagóna 9 800 mm. Vzdialenosť otoč. čapov 5 500 mm. Vlastná váha vagóna 34 000 kg. Ložná váha vagóna 72 000 kg. Rok výroby 1949 – 1950
F 2646 – Pohľad na výklopnú stranu vagóna.
F 2647 – Štvornápravový výsypný vagón typu Wa pre prepravu uhlia. Vyprázdňovacie zariadenie na vysypávanie mimo koľaje na obe strany, ovládané pneumaticky alebo ručne. Oceľová zvarená konštrukcia, štyri bočné klapky, podlaha plechová, strechovitá.
Dĺžka vagóna 13 500 mm. Vzdialenosť otoč. čapov 7 000 mm. Vlastná váha v vagóna 25 000 kg. Ložná váha vagóna 47 000 kg. Rok výroby 1952 – 1955
Kotlové vagóny
F 2648 – Dvojnápravový kotlový vagón typu R s drevenou brzdárskou búdkou pre prepravu minerálnych olejov s obsahom 190 hl. Oceľová nitovaná konštrukcia.
Dĺžka vagóna 8 840 mm. Rozvor vagóna 4 500 mm. Vlastná váha vagóna 11 130 kg. Ložná váha vagóna 18 000 kg. Rok výroby 1929
F 2649 – Dvojnápravový kotlový vagón typu R s plechovou brzdárskou búdkou pre prepravu kyseliny soľnej s obsahom 200 hl. Oceľová zvarená konštrukcia.
Dĺžka vagóna 9 600 mm. Rozvor vagóna 3 500 mm. Vlastná váha vagóna 12 070 kg. Ložná váha vagóna 21 000 kg. Rok výroby 1953
F 2650 – Štvornápravový kotlový vagón typu Ra s plechovou brzdárskou búdkou. Pre prepravu horľavých látok, minerálnych olejov, príp. dechtu alebo tukov s obsahom 480 hl. Oceľová zvarená konštrukcia.
Dĺžka vagóna 12 340 mm. Vzdialenosť otoč. čapov 6 600 mm. Vlastná váha vagóna 20 160 kg. Ložná váha vagóna 43 000 kg. Rok výroby 1953
F 2651 – Pohľad na čelo vagóna typu Ra.
F 2652 – Pohľad na vypúšťací ventil ˝Gestra˝ vagóna typu Ra.