Vozové hospodárstvo - vozne osobné, nákladné
Album vydalo ministerstvo dopravy.
Oplenové nákladné vagóny
F 2630 – Dvojnápravový oplenový nákladný vagón typu Od s otočným oplenom so sklápacími klanicami pre prepravu dlhého dreva. Oceľová nitovaná konštrukcia, patkové nárazníky.
Dĺžka vagóna 11 150 mm. Rozvor vagóna 6000 mm. Vlastná váha vagóna 8 950 kg. Ložná váha vagóna 20 000 kg. Rok výroby 1946
F 2631 – Dvojnápravový oplenový nákladný vagón typu Odr s otočným oplenom so sklápacími klanicami pre prepravu dlhého dreva. Oceľová zvarená konštrukcia, trubkové nárazníky, 8 výsuvných klaníc.
Dĺžka vagóna 11 240 mm. Rozvor vagóna 6500 mm. Vlastná váha vagóna 10 900 kg. Ložná váha vagóna 28 500 kg. Rok výroby 1947
Plošinové a hlbinové vagóny
F 2632 – Štvornápravový otvorený vagón typu Paov ( po odobratí skrine vznikne plošinový vagón) pre prepravu ťažkých predmetov, sypkých hmôt a uhlia. Oceľová zvarená konštrukcia, odnímateľná vagónová skriňa, bočnica s drevenými výplňami upevnená na výsuvných klaniciach, 2 čelné a 2 stredné klapky s drevenými výplňami.
Dĺžka vagóna 15 240 mm. Vzdialenosť otoč. čapov 9400 mm. Vlastná váha vagóna 22 000 kg. Ložná váha vagóna 40 000 kg. Rok výroby 1949 – 1950
F 2633 – Šesťnápravový plošinový nákladný vagón typu Px pre prepravu ťažkých predmetov. Oceľová zvarená konštrukcia, klanice nízke odnímateľné.
Dĺžka vagóna 15 240 mm. Vzdialenosť otoč. čapov 9400 mm. Vlastná váha vagóna 27 000 kg. Ložná váha v vagóna 60 000 kg. Rok výroby 1949 – 1950
F 2634 – Desaťnápravový hlbinový nákladný vagón typu Hx s brzdárskou búdkou pre prepravu veľmi ťažkých predmetov. Oceľová zvarená konštrukcia, most prelomený s 18 výsuvnými klanicami.
Dĺžka vagóna 26 680 mm. Vzdialenosť otoč. čapov 17 910 mm. Vlastná váha vagóna 60 000 kg. Ložná váha vagóna 100 000 – 120 000 kg. Rok výroby 1954
Kryté nákladné vagóny
F 2635 – Dvojnápravový krytý nákladný vagón typu Z s brzdárskou búdkou pre prepravu rôzneho tovaru a živých zvierat. Oceľová nitovaná konštrukcia a 2 posuvné dvere s drevenými výplňami, 2 nakladacie a 4 vetracie drevené klapky, strecha drevená krytá pozinkovaným plechom.
Dĺžka vagóna 9 580 mm. Rozvor vagóna 4 500 mm. Vlastná váha vagóna 10 050 kg. Ložná váha vagóna 15 000 kg. Rok výroby 1921
F 2636 – Dvojnápravový krytý nákladný vagón typu Zsr pre prepravu rôzneho tovaru a živých zvierat. Oceľová zvarená konštrukcia, bočnica a 2 posuvné dvere s drevenými výplňami, 2 nakladacie a 4 vetracie drevené klapky, strecha drevená krytá pozinkovaným plechom.
Dĺžka vagóna 9 940 mm. Rozvor vagóna 6 000 mm. Vlastná váha vagóna 10 300 kg. Ložná váha vagóna 29 000 kg. Rok výroby 1947
F 2637 – Štvornápravový krytý nákladný vagón typu Zsa pre prepravu sypkého tovaru a kusových zásielok. Oceľová zvarená konštrukcia, 4 posuvné bočné a 1 čelné dvere s drevenými výplňami, 4 nakladacie a 2 vetracie plechové klapky, výsypné zariadenie pod podlahou vagóna.
Dĺžka vagóna 16 440 mm. Vzdialenosť otoč. čapov 10 500 mm. Vlastná váha vagóna 24 500 kg. Ložná váha vagóna 39 500 kg. Rok výroby 1954 – 1955
F 2638 – Hrubá stavba vagóna Zsa. Pohľad do vnútra vagóna na výsypné otvory pod podlahou.
F 2639 – Vnútrajšok vagóna Zsa.